سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جزیره

شاید برای شما پیش آمده باشد که بالاترین کارت گرافیک و قطعات سخت افزاری خوب دیگه ای را داشته باشید ولی هنگام بازی با کامپیوتر در محیط ویندوز دچار مشکل شوید و خطا صفحه ی آبی یا Blue Screen of Death (BSOD) را ببینید و بارها باز تست کنید و با این مشکل مواجه شوید.در این مقاله دلیل های آن و راه حل های آن را بیان خواهیم کرد.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: شنبه 92 آبان 4 :: 7:3 عصر :: توسط : علی

مرورگرهای وب به طور معمول اطلاعات شخصی و خصوصی تان – تاریخچه، کوکی ها، جستجو ها، دانلودها، و غیره – را ذخیره کرده و تنها آنها را هنگامی که بخواهید حذف می کنند. چنانچه به طور پیوسته در حال پاک کردن آنها هستید، می توانید هر مرورگری را به پاکسازی خودکار داده های شخصی تان در هنگام بستن آنها وادارید.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: شنبه 92 آبان 4 :: 7:3 عصر :: توسط : علی

بسیاری از نمایشگرها و لپ‌تاپ‌های امروزی برای سنجش میزان نور و تنظیم خودکار روشنایی صفحه‌نمایش مطابق با شدت نور محیط به حسگرهایی مجهز هستند. این قابلیت نه‌تنها موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود بلکه در محیط‌ های تاریک با کاهش نور صفحه‌نمایش تا آسیب‌های کمتری به چشمان شما وارد می‌شود.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: شنبه 92 آبان 4 :: 6:54 عصر :: توسط : علی

حافظه RAM ازقطعات سخت‌افزاری رایانه‌است که هنگام خرید رایانه‌، چه دسکتاپ و چه لپ‌تاپ،حساسیت زیادی روی حجم آن وجود دارد. بیشتر مواقع کاربران برای صرفه‌جویی، رایانه‌‌ای با حافظه رم کم می‌خرند و پس از مدت کوتاهی متوجه می‌شوند سیستم‌شان برای کارکرد بهتر به مقدار بیشتری رم نیاز دارد.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: شنبه 92 آبان 4 :: 6:53 عصر :: توسط : علی

حرکت برای اجرا استفاده از محیط مترو در رایانه‌های لمسی مجهز به سیستم‌عامل ویندوز 8 جذابیت خاصی را برای کاربران به‌همراه دارد، اما شرایطی را فرض کنید که بدون نیاز به حرکت میان پنجره‌های مختلف و جابه‌جا‌کردن لایه‌های متعدد، با یک حرکت ساده بتوانید نرم‌افزار موردنظرتان را اجرا کنید. پدید آوردن این شرایط توسط نرم‌افزار Gesture2Launch امکان‌پذیر است. به کمک این برنامه شما می‌توانید برای دسترسی به نرم‌افزارها و بخش‌های مختلف سیستم‌عامل، از میانبرهای حرکتی (Gesture) کمک بگیرید. به‌عنوان مثال شما می‌توانید با رسم یک میانبر به شکل ستاره و لینک‌کردن نرم‌افزار اکسل به آن، شکل ستاره را با حرکت انگشت، روی صفحه‌نمایش رسم کنید و اکسل اجرا شود.

 

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: شنبه 92 آبان 4 :: 6:52 عصر :: توسط : علی

من مدتها قبل یه سری فایل داشتم که (برای من) خیلی محرمانه و مهم بود و من هم به دلایلی مجبور بودم که یه چند روزی کامپیوترم رو به یکی از دوستان حرفه ای (در زمینه کامپیوتر) قرض بدم، امّا من باید با این فایل ها چه کار میکردم تا به دست کسی نیفته؟ باید اونارو تو CD رایت میکردم ؟ ولی اون فایل ها خیلی زیاد بودن و تو CD جا نمیشدن (حتی تو DVD)! حتماً میگید که باید مخفی میکردمشون... . آخه آدم ساده دارم میگم اون یه حرفه ای بود، خب پیداشون میکرد...! پس باید چه کار میکردم تا به این فایل ها دسترسی پیدا نمیکرد و اصلا بهشون مشکوک هم نمیشد ؟ به نظر شما من باید چه کار میکردم ....؟؟؟؟

 

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: شنبه 92 آبان 4 :: 6:51 عصر :: توسط : علی


سلام امیدوارم از وبلاگم راضی باشید 09151864889

لوگو
سلام امیدوارم از وبلاگم راضی باشید
09151864889
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 81199



قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید