سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جزیره

آیا برای شما هم پیش آمده که در هنگام ریست کردن گوشی اندرویدی خود مجبور به پاک نمودن تمامی اطلاعات خود شوید؟ و یا اینکه گوشی جدیدی خریده‌اید و نیاز دارید تا اطلاعات را از گوشی اندرویدی قدیمی خود به گوشی جدید منتقل کنید؟ علی‌رغم تمام صحبت‌هایی که این روزها در خصوص دردسرساز بودن این فرایند می‌شود، باید گفت که این کار زیاد هم سخت نیست.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: پنج شنبه 92 اسفند 1 :: 10:15 صبح :: توسط : علی

فعال کردن اینترنت گوشی

همانطور که می دانید نرم افزار WhatsApp برای کار کردن نیاز به اینترنت دارد . برای متصل شدن به اینترنت توسط گوشی یا میتوانید از اینترنت سیم کارت (GPRS یا EDGE یا HSPDA) استفاده کنید  و یا در صورت وجود اینترنت WiFi ( اینترنت وایرلس ) ، از آن استفاده کنید

 

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: پنج شنبه 92 اسفند 1 :: 10:14 صبح :: توسط : علی

چگونگی تنظیم پروفایل در واتس اپ

چندین راه برای شخصی سازی پروفایل WhatsApp شما وجود دارد . تا دوستان و آشنایان شما از آخرین وضعیت شما مطلع شوند . زمانی که شما برای اولین بار واتس اپ را دانلود و نصب می کنید ، در چند مرحله پروفایل شما تنظیم می شود . شما می توانید تصویر پروفایل خود و نام خود را تعیین کنید . هم چنین می توانید متنی که نمایش دهنده وضعیت شماست را ویرایش کنید .

 

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: پنج شنبه 92 اسفند 1 :: 10:10 صبح :: توسط : علی

Network Speed Booster نرم افزاری حرفه ای برای سیستم عامل آندروید می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید سیگنال های دریافتی از طریق دستگاههای بی سیم اینترنتی را بهتر و با کیفیت بالاتری دریافت نمایید.
این نرم افزار کانکشن های شما با برج های مخابراتی ومراکز به اشتراک گذاری ارتباط اینترنتی را بهبود بخشیده و باعث افزایش سرعت اینترنت شما می شود.شما می توانید با استفاده از نصب این نرم افزار در سرعت مرور سایتهای اینترنتی بهبود بسیار قابل توجهی ایجاد کنید که لذت وب گردی را برای شما 2 چندان خواهد کرد.
این نرم افزار به شما کمک می کند تا با امن شدن کانکشن های شما و افزایش کیفیت ارتباط اینترنتی شما بتوانید از بازیها و برنامه های اینترنتی استفاده کنید و از انها لذت ببرید.

از ویژگی های کلیدی نرم افزار:
- بهبود قابلیت دریافت سیگنال های برج های مخابراتی و ….
- افزایش سرعت اینترنت و لود صفحات
- ایمن کردن کانکشن های اینترنتی با برج های مخابراتی
- بهبود قابلیت مکالمه شما
- افزایش مسافت دریافتی سیگنال های رادیویی
- قابلیت های مخصوص ارتباطات اینترنتی و تلفنی در موارد مختلف مانند هواپیما
- بسیار ویژگی های دیگر….
لینک دانلود:

http://www.lorddownload.com/?p=5293




موضوع مطلب : سرعت اینترنت موبایل خود را افزایش دهید

ارسال شده در: شنبه 92 آبان 4 :: 9:37 صبح :: توسط : علی

در تبلت با سیستم عامل ویندوز 8 ، همانند سایر ابزارهای لمسی که دارای یک صفحه کلید لمسی هستند ، در هنگام تایپ صدای کلیکی پخش میشود که در تایپ کردن متون طولانی و استفاده دراز مدت باعث اذیت و آزار ذهن خواهد شد!
در ادامه این مطلب آموزش غیر فعالسازی صدای کلیک در هنگام تایپ در صفحه کلید لمسی تبلت با رابط کاربری ویندوز 8 را خواهیم خواند . . .

ابتدا به قسمت سمت راست صفحه رفته تا نوار Charms Bar برای شما ظاهر شده و در منوی ظاهر شده بر روی Charms Setteing کلیک کنید
در پنجره ظاهر شده بر روی Chane PC Settings کلیک نمائید
پس از طی مرحله بالا ، پنجره Control Panel با رابط کاربری جدید نمایان خواهد شد ، بر روی گزینه General کلیک کنید
در قسمت سمت راست گزینه “Play key sounds as you type” را مشاهده خواهید کرد ، در زیر آن کلید کشویی را بسمت off بکشید و قرار دهید!
با انجام موفقیت آمیز مراحل بالا ، توانسته اید تا صدای کلیک در هنگام تایپ را قطع نمائید!




موضوع مطلب : آموزش قطع کردن صدای تایپ در تبلت با رابط کاربری ویندوز 8

ارسال شده در: شنبه 92 آبان 4 :: 9:36 صبح :: توسط : علی

امروزه وجود صفحه نمایش‌های بزرگ در تلفن‌های همراه هوشمند، استفاده از این گجت‌های سودمند را فوق‌العاده آسان کرده، اما با همه مزیت‌هایی که این صفحه‌های نمایش دارند بدون عیب نیستند و آن، این که روی سطح شیشه‌شان به آسانی خط و خش می‌افتد و گوشی را از شکل و قیافه می‌اندازد.

 

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: شنبه 92 آبان 4 :: 9:36 صبح :: توسط : علی

خرید لوازم رایانه یی به خصوص رایانه های قابل حمل به موازات توسعه تکنولوژی بیشتر شده است، اما بسیاری از افراد شاخص های یک خرید خوب را نمی دانند که در نهایت منجر به پشیمانی آنها می شود.

به گزارش خبرنگار IT و رسانه شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) رشد تکنولوژی در تمامی ابعاد جوامع عصر حاضر، تمایل افراد را به بهره برداری از ابزارهای تکنولوژی در جهت زندگی راحت تر و با آسایش بیشتر، ارتقا داده است.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: شنبه 92 آبان 4 :: 9:32 صبح :: توسط : علی

ابزارک یا گجت (Gadgets) به وسایل و تجهیزات الکترونیکی نسبتا کوچکی گفته می‌شود که فناوری‌های نوینی در آنها به‌کار گرفته شده و هرکدام امکانات خاصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. مسواک‌های برقی، قوطی بازکن، تبلت و تلفن‌های همراه نمونه‌هایی از این گجت‌ها به شمار می‌روند.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: شنبه 92 آبان 4 :: 9:29 صبح :: توسط : علی


سلام امیدوارم از وبلاگم راضی باشید 09151864889

لوگو
سلام امیدوارم از وبلاگم راضی باشید
09151864889
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 8
کل بازدیدها: 81244



قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید