سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جزیره

درمانی فوری برای مقابله با جوش های قبل از میهمانی

از هر ده نوجوان تقریبا هشت نفر با مشکل آکنه مواجه هستند و این بثورات جلدی، بیشتر در سنین 12 تا 17 سالگی روی صورت بروز می‌کنند و مشکل‌ساز می‌شوند. در صورتی که فرد مبتلا به آکنه در مورد این بیماری آگاهی کافی داشته باشد با انتخاب راهکارهای ساده می‌تواند بهتر با این مشکل مقابله کند و از شدت آن بکاهد. زمانی که منفذهای روی پوست بسته می‌شوند، آکنه روی پوست ظاهر می‌شود.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: یکشنبه 92 آبان 5 :: 4:43 عصر :: توسط : علی

با ما همراه باشید تا روش های طبیعی برای روشن کردن لب ها و داشتن رنگ طبیعی صورتی را به شما نشان دهیم.

اگر لب های شما تیره شده و این موضوع شما را آزار می دهد و به دنبال راه حلی برای رفع تیرگی لب و روشن شدن آن هستید با ما همراه باشید تا روش های طبیعی برای روشن کردن لب ها و داشتن رنگ طبیعی صورتی را به شما نشان دهیم.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: یکشنبه 92 آبان 5 :: 4:43 عصر :: توسط : علی

در اینجابه شما می‌گوییم چگونه می‌توانید با آرایش، چشم‌های ریز را درشت جلوه دهید و همچنین چگونه بدون هیچ‌گونه جراحی یا هزینه‌ای و تنها با آرایش و گریم افتادگی پلک‌ها را محو کنید.

بدون شک تاثیرگذارترین بخش هر صورتی چشم‌ها هستند، 2 چشم می‌تواند هر صورتی را متفاوت نشان دهد و چشمانی بی‌حال چهره را نامناسب نشان می‌دهد اما چشم‌های همه آدم‌ها که فرم مناسب ندارد مثلا بعضی‌ چشم‌ها ریز و بی‌حالت هستند یا گاهی خود چشم‌ها زیبا هستند ولی پلک‌‌های افتاده ظاهر آنها را خدشه‌‌دار کرده‌ است. در این مواقع بهترین کار این است که خودمان دست به کار شویم و با تکنیک‌های آرایشی ایراد چشم‌ها را بپوشانیم. در اینجا می‌خواهیم راه پوشاندن 2 ایراد بزرگ چشم را به شما آموزش دهیم، به شما می‌گوییم چگونه می‌توانید با آرایش، چشم‌های ریز را درشت جلوه دهید و همچنین چگونه بدون هیچ‌گونه جراحی یا هزینه‌ای و تنها با آرایش و گریم  افتادگی پلک‌ها را محو کنید.


ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: یکشنبه 92 آبان 5 :: 4:15 عصر :: توسط : علی

آرایش یک تیغ دو لبه است، اگر از آن درست استفاده کنید جوان و شاداب به نظر می‌رسید و اگر بد، به راحتی چند سال به سن‌تان اضافه خواهد کرد. آیا آرایش شما برای‌تان مناسب است یا چهره شما را نسبت به سن‌تان پیرتر نشان می‌دهد؟

در اینجا به 10 اشتباهی که چهره شما را پیر تر نشان می‌دهد اشاره می‌کنیم تا میانبری برای انتخاب رنگ آرایش شما شود و چهره‌ جوان و سرزنده‌تری داشته باشید.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: یکشنبه 92 آبان 5 :: 4:14 عصر :: توسط : علی


سلام امیدوارم از وبلاگم راضی باشید 09151864889

لوگو
سلام امیدوارم از وبلاگم راضی باشید
09151864889
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 16
کل بازدیدها: 81304



قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید