سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جزیره

من محمد کاکاوند متولد سال 1365 در شهر تهران و از یک خانواده قرآنی می باشم. پدرم از مدرسان و قاریان قرآن کریم و مادرم نیز حافظ کل قرآن کریم می باشد. به یاد دارم در دورانی که مادرم مشغول به حفظ قرآن بود، من مدرسه نمی رفته و دائماً صدای قرآن در گوشم بود. همچنین مدتی نیز نزد مادربزرگ خود بودم که ایشان نیز به صورت مکرر در منزلشان جلسات قرآنی داشتند و از آن طریق من با قرآن آشنا شدم. همچنین حضور من با پدرم در هیئات مذهبی و جلسات مختلف قرآنی بر علاقه من نسبت به قرآن می افزود.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: جمعه 91 بهمن 27 :: 2:17 عصر :: توسط : علی

 به نام خداوند بخشنده مهربان خدمت شما عزیزان و گرامیان سلام عرض می کنم . امیدوارم خوب و خوش وسلامت باشید و در پناه قرآن و اهل بیت( علیهم السلام) موفق و پیروز باشید. امین پویا هستم. متولد سال 1356 درشهرتهران- کارشناس حسابداری هستم و کارمند بانک. متاهل هستم وهم اکنون دارای یک فرزند به نام محمد حسین می باشم . قرآن خواندن من ازآنجا شروع شد که در سال 62 که من حدود 6 سالم بود پدرم 2 عدد نوار کاست قرآن با صدای استاد عبدالباسط (ره) را برای خودش تهیه کرده بود تا گوش کند، چون به قرآن خیلی علاقه‌مند بود وهم این‌ که در این زمینه استاد بود. همیشه درمنزل ما نوار قرآن روشن بود و آوای قرآن درخانه می‌پیچید.

 

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: جمعه 91 بهمن 27 :: 2:16 عصر :: توسط : علی

کی از معلمان پیشکسوت قرآن کشورمان با بیان این‌که معلم قرآن بودن عشق می‌خواهد و باید عاشق باشی تا بتوانی به دیگران قرآن آموزش دهی، گفت: قاریان به قرائت کلام‌الله مجید قانع نباشند، بلکه ضمن مطالعه ترجمه قرآن، مفاهیم آن را به طور کامل درک و سپس به آن عمل کنند.



حسن رنجبر، پیش‌کسوت قرآنی کشورمان از سال 1342 مشغول تدریس علوم قرآنی به علاقه‌مندان این رشته شده و در این راه استادان و مربیان قرآنی زیادی تحویل جامعه داده است.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: جمعه 91 بهمن 27 :: 2:15 عصر :: توسط : علی

فرزند ارشد خانواده و متولد 28 مرداد 1342 شهرستان خرم آباد لرستان هستم. به یاد دارم که واژه قرآن را اولین بار از زبان پدر بزرگم مرحوم کربلایی محمد شمس خرم آبادی شنیده و نمازم را از 4 سالگی خدمت ایشان فرا گرفتم. عشق وافر پدربزرگم به قرآن و گوش شنوای من باعث شد تا ایشان، قرآن را به من بیاموزد.

 



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: جمعه 91 بهمن 27 :: 2:13 عصر :: توسط : علی

زمانی که زندگی قاریان مشهور جهان را مرور می کنیم، نامی آشنا دیدگان را به خویشتن خیره می سازد. نامی که رسالت قاریان قرآن را در خاطره ها جاودانه می سازد…
شهید القراء نامی است که بی شک هر عاشق قرآنی را بر آن گذر افتاده است. نامی که عاشقان قرآن بارها و بارها بر آن درنگ کرده و از خویشتن پرسیده اند که: محمد صدیق از چه رو بدین نام مقلب گردیده است؟
مردی که تلاوتهای زیبایش پس از گذر سالها، هنوز زینت بخش محافل و مجالس است. مردی که مقلدان بیشمار از خویش بر جای گذاشته است.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: جمعه 91 بهمن 27 :: 2:10 عصر :: توسط : علی

محمد الیثی در سال 1379 ه. ش به همراه استاد احمد نعینع به جمهوری اسلامی ایران سفر کرد و با تلاوت‌های زیبای خود شوق و شور وصف ناشدنی را در بین دوستداران قرآن کریم در ایران به راه انداخت.

مردم از صدای زیبا و نفس طولانی محمد در تلاوت قرآن کریم شگفت زده شده و باور نمی کردند که جوانی مانند او بتواند از قاریان بزرگی مانند استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد، استاد مصطفی اسماعیل، استاد محمد رفعت، استاد کامل یوسف بهتیمی و استاد سعید عبدالصمد الزناتی، آن هم با آن دقت و ظرافت تقلید کند.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: جمعه 91 بهمن 27 :: 2:9 عصر :: توسط : علی


سلام امیدوارم از وبلاگم راضی باشید 09151864889

لوگو
سلام امیدوارم از وبلاگم راضی باشید
09151864889
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 16
کل بازدیدها: 81301



قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید