سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جزیره

بسیاری از نمایشگرها و لپ‌تاپ‌های امروزی برای سنجش میزان نور و تنظیم خودکار روشنایی صفحه‌نمایش مطابق با شدت نور محیط به حسگرهایی مجهز هستند. این قابلیت نه‌تنها موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود بلکه در محیط‌ های تاریک با کاهش نور صفحه‌نمایش تا آسیب‌های کمتری به چشمان شما وارد می‌شود.

اگر نمایشگر یا لپ‌تاپ شما به حسگر سنجش نور محیط مجهز است و می‌خواهید به‌طور خودکار نور صفحه‌نمایش باتوجه به‌نور محیط کاهش یا افزایش یابد، می‌توانید از قابلیتی که به همین منظور در ویندوز 8 گنجانده شده است، کمک بگیرید.

برای فعال‌سازی این قابلیت مراحل زیر را دنبال کنید:
1ـ به دسکتاپ مراجعه کرده و پس از انتقال نشانگر ماوس به گوشه پایین ـ سمت راست صفحه و دسترسی به نوار charms روی گزینه Settings کلیک کنید.

2ـ از میان گزینه‌های به‌نمایش درآمده روی Control Panel کلیک کنید.

3ـ در این مرحله صفحه کنترل پانل برای شما به‌نمایش درخواهد آمد. در این صفحه در بخش جستجو عبارت Power Options را وارد کرده و پس از دسترسی به این بخش روی گزینه Choose a power plan کلیک کنید.

4ـ در این مرحله یکی از گزینه‌های موجود برای مدیریت مصرف انرژی توسط رایانه را انتخاب کرده و پس از آن روی گزینه Change plan settings کلیک کنید.

5 ـ در نهایت برای دسترسی به تنظیمات بیشتر روی Change advanced power settings کلیک کنید و در صفحه تنظیمات حرفه‌ای پس از دسترسی به بخش Display، گزینه Enable adaptive brightness را از حالت Off به On تغییر دهید.

6 ـ با انتخاب گزینه Ok تغییرات را ذخیره کرده و از تنظیم خودکار نور صفحه‌نمایش مطابق با نور محیط، لذت ببرید.




موضوع مطلب : تطبیق روشنایی نمایشگرها با محیط

ارسال شده در: شنبه 92 آبان 4 :: 6:54 عصر :: توسط : علی


سلام امیدوارم از وبلاگم راضی باشید 09151864889

لوگو
سلام امیدوارم از وبلاگم راضی باشید
09151864889
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 81366



قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید