سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جزیره

موارد مصرف طلا (کاربردهای طلا)
در درجه ی اول از طلا به منظور سکه زنی و تهیه ی شمش و پشتوانه ی ارزی استفاده می شود به طوری که در کشور های سرمایه داری رقمی حدود 40000 تن را شامل می شود. مقدار باقی مانده ی طلا در تولید لوازم مختلف به کار می رود که جواهرات زینتی در صدر آنها قرار دارد (50%) . انواع سبز و سفید و زرد طلا در جواهرسازی مورد استفاده قرار می گیرد. به خاطر نرمی در جواهرسازی آن را مس، نقره، نیکل و یا پالادیم همراه می کنند.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: یکشنبه 92 آبان 5 :: 4:57 عصر :: توسط : علی

انواع شرکت‌های تجاری

ثبت شرکت تجاری - بر اساس ماده 16 قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران و آیین‌نامه ابلاغ شده در این خصوص سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مرجع ثبت شرکت‌ها می‌باشد در این سازمان اداره کلی با نام اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی وجود دارد.

البته در کل مسئولیت بر عهده قوه قضائیه است زیرا سازمان ثبت اسناد و املاک و به تبع آن کلیه ادارات و زیر مجموعه‌های آن به صورت ارگانیک با قوه قضائیه مرتبط می‌باشند.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: یکشنبه 92 آبان 5 :: 4:56 عصر :: توسط : علی

می دانستید: شرف شمس نام نوعی سنگ نیست
شرف شمس اسم سنگ نیست بلکه نوشته مقدسی است که با آداب ویژه در روز 19 فروردین در ساعات خاصی روی سنگ عقیق زرد رنگ نوشته میشود که دعا نام دارد. می توان گفت که دعاهم نیست بلکه نقشی رمزگونه است که موجب وسعت رزق ، کارآمدی روزگار و برکت و باعث ایمنى از بلا و اجابت دعا و برآورده شدن حاجات مى شود .



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: یکشنبه 92 آبان 5 :: 4:55 عصر :: توسط : علی

بد نیست بدانید که...     
-یک سوسک حمام می تواند 9 روز بدون سر زندگی کند تا اینکه از گرسنگی بمیرد.
-یک کوروکودیل نمی تواند زبانش را بیرون بیاورد.
-حلزون می تواند 3 سال بخوابد.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: یکشنبه 92 آبان 5 :: 4:54 عصر :: توسط : علی

چگونگی ثبت یک شرکت

سیاست های اقتصادی کشور در چهارچوب برنامه های توسعه اقتصادی به سوی خصوصی سازی گام بر می دارد و واگذاری فعالیت ها به بخش خصوصی مستلزم آن است که افراد به تأسیس شرکت های مختلف مبادرت نمایند

ثبت شرکت - در سال های اخیر سیاست های اقتصادی کشور در چهارچوب برنامه های توسعه اقتصادی به سوی خصوصی سازی گام بر می دارد و واگذاری فعالیت ها به بخش خصوصی مستلزم آن است که افراد به تأسیس شرکت های مختلف مبادرت نمایند و با انجام فعالیت های تجاری در نظر گرفته شده باعث کاهش تصدی گری دولت در امور اقتصادی شوند این مهم بر عهده اداره ثبت شرکت ها مؤسسات غیر تجاری است تا شرکت ها با طی مراحل اداری مطابق مقررات و مواد قانونی به ثبت برسند .



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: یکشنبه 92 آبان 5 :: 4:53 عصر :: توسط : علی

اطلاعاتی در مورد ماهواره
 لغت ماهواره طبق تعریف , به سفینه ای گفته می شود که درمداری به دوریک سیاره معمولا زمین درحال گردش باشد. در عصری که ما در آن زندگی می کنیم ماهواره وتکنولوژی وابسته به آن آنچنان درتاروپود جوامع بشری نفوذکرده وبه پیش می تازدکه نقش تعیین کننده آن درسیرتحولات تمدن بشری ,قابل توجه است .
بخشی ازتحقیقات وپژوهشهای علمی -تخصصی که درآزمایشگاههای مسقر در فضا انجام می شود , هرگز نمی توانست روی کره زمین جنبه عملی به خود گیرد. این تحقیقات که بسیارمتعدد ومتنوع است ,درتخصصهای پزشکی , داروسازی , مهندسی مواد, مهندسی ژنتیک ودهها مورددیگر, تا به حال دستاوردهای بسیار ارزنده ای را به جوامع بشری عرضه کرده است .



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: یکشنبه 92 آبان 5 :: 4:52 عصر :: توسط : علی

لباس فضانوردان را چه کسی می شوید؟
آنهایی که در آینده راهی مریخ خواهند شد چه لباس‌هایی بر تن می‌کنند؟ مطمئنا آنها برای این سفر چند ساله مجموعه‌ای از لباس‌ها را به همراه خواهند داشت تا ضمن حفظ روحیه و شادابی، از زندگی روزمره فضانوردی نیز عقب نمانند.
پروفسور کارل آسپلوند از دانشگاه «رود آیلند» معتقد است باید به جزئی‌ترین وسایلی که فضانوردان ماموریت‌های مریخ به همراه خواهند داشت نیز توجه کرد. او حتی به جوراب فضانوردان هم اشاره می‌کند.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: یکشنبه 92 آبان 5 :: 4:51 عصر :: توسط : علی

تفاوت IQ و EQ افراد در چیست؟
تقریباً همه افراد واژه ‌IQ‌ یا ضریب هوشی را شنیده‌اند و کم و بیش با مفهوم آن آشنا هستند.
اما آنچه کمی ناشناخته باقی مانده و هنوز گروه زیادی با آن غریبه هستند، ‌EQ‌ یا همان هوش هیجانی است؛ همان چیزی که براساس نظر دانشمندان می‌تواند عاملی برای موفقیت افراد باشد، همان چیزی که می‌تواند برای کنترل استرس و اضطراب به فرد کمک کند و همان چیزی که موجب می‌شود افراد در جامعه موفق‌تر عمل کنند.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: یکشنبه 92 آبان 5 :: 4:50 عصر :: توسط : علی

خرید تلویزیون و 7 نکته مهم
ما به بازار می رویم و همچنان از حضور پر رنگ تلویزیون های هوشمند تعجب می کنیم. این تلویزیون ها احتمالا یک روز به جایگاه واقعی خود دست پیدا می کنند؛ شاید صد هزار سال بعد!
از آخرین مرتبه ای که به سراغ بازار تلویزیون های صفحه باریک رفته ایم، زمان زیادی می گذرد. در این مدت اتفاقات زیادی افتاده و حتی می توانیم بگوییم بازار به شکل کامل پوست انداخته است. با اینکه چندتایی تلویزیون LCD هنوز در یک گوشه دلگیر از فروشگاه به چشم می خورند، باید قبول کنیم که عمر آنها به پایان رسیده است.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: یکشنبه 92 آبان 5 :: 4:50 عصر :: توسط : علی

آیا می دانید .... قرآن دارای 114 سوره است.

آیا می دانید ....قرآن دارای  6236  آیه است.

آیا می دانید ....قرآن 114 بسم الله الرحمن الرحیم دارد.

آیا می دانید ....قرآن دارای 120 حزب می باشد.


ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: یکشنبه 92 آبان 5 :: 4:49 عصر :: توسط : علی


سلام امیدوارم از وبلاگم راضی باشید 09151864889

لوگو
سلام امیدوارم از وبلاگم راضی باشید
09151864889
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 81255



قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید